dilluns, 5 d’octubre del 2015

Jo, jo mateixa i la carta

Em dic Marta, que per si no ho sabies, rima amb "carta", d'aquí el me títol. Bé ara anem a la part més "seriosa" de la meva vida. Em puc considerar un mica boja però no puc canviar, així es la vida.
Com ja he dit, sóc la Marta i faig voleibol des de fa 4 anys, aquest serà el 5è any. M'encanta el grup d'amigues que tinc. N'hi ha dues de normals i tres de subnormals, de les quals formo part. Les normals es diuen Ainoa i Rocío i les anomeno "normals" perquè no estan tan malament com nosaltres, les subnormals. Som l'Elena, la Marina la Núria i jo perquè ens encanta fer l'idiota per qualsevol lloc.
M'agradaria fer la carrera d'economia i vull ser directora financera perquè les mates m'encanten.
Per finalitzar, escriure el que es diu escriure m'agrada però només si son històries on puc escriure el que vulgui, l'inconvenient son les faltes que, com veuràs, en faig moltes.
ADEUUU FINS PRÓXIMAMENT!!!

1 comentari:

  1. Hola, Marta,

    Veig que tan sols has publicat dos textos en el teu blog! Et falta el text en què havíeu d'escriure un text amb un punt de vista inèdit.

    També et falta incloure els enllaços amb els diccionaris i posar en català l'idioma del bloc.

    RECORDA QUE TENIR EL BLOG COMPLET I CORRECTE ÉS IMPORTANT PER A L'AVALUACIÓ DEL PRIMER TRIMESTRE.

    Fins demà,

    Agnes Schlüter

    ResponElimina