dilluns, 30 de maig del 2016

Estimat

Hola,
Sé que fa molt de temps que no ens veiem i vull dir-te que ho sento. Aquests darrers anys no he pogut estar molt per tu, per aquest motiu et vull escriure aquesta carta.
Encara me'n recordo del primer dia que ens vam veure. Jo sempre t'havia volgut tenir però mai hauria pensat que en veur't m'hauria alegrat i emocionat tant com en realitat va ser. El primer cop que et vaig agafar vaig sentir moltes coses, em sentia gran, amb responsabilitats i, sobre tot, poderosa.
El teu color era presiós, era un rosa fúcsia que, en aquells temps, m'encantava. Espero que continuïs igual de maco i amb el mateix color tant característic. En obrir-lo, posava "NOKIA", en aquells tmps jo no savia que era un dels mòbils més venguts. Però, després de tants anys les coses han canviat molt, tu ja no et vens i al cap i a la fi t'has quedat una mica "pasat de moda". Però, no et preocupis, siguis on siguis i passi el temps que passi tu per a mi smpre seràs el primer mòbil que més m'ha marcat.
Espero que hagis trobat algú que
t'estimi igual que jo t'he estimat.
Marta Ruiz
Granollers, 23 de març 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada